
+1 för +1. Och tack till @ettpunktnoll!

+1 för +1. Och tack till @ettpunktnoll!

Från en trappuppgång i Vasastan, Stockholm. Där lämnas minsann inga fruktur på fönsterbrädan hur som helst… Tack till Nicolaus!


Tack till Mats som la upp bilden på vår Facebook-sida.