
Tack till Jesper, som utsatt sig för stora trafkikrisker för att komma tillräckligt nära för bilden av den där registreringsskylten vi alla letat efter. Dessutom känns det hela lite extra farligt med tanke på att Jesper jobbar i Svenska Kyrkan…

Tack till Jesper, som utsatt sig för stora trafkikrisker för att komma tillräckligt nära för bilden av den där registreringsskylten vi alla letat efter. Dessutom känns det hela lite extra farligt med tanke på att Jesper jobbar i Svenska Kyrkan…
Dags att gräva lite i arkivet igen!

Som tur är, är bilden tagen på Cypern. Inskickad av Maria.

Tack till Fredrik Andersson!