Dom har vi förstås!
Vår bok hittar ni på Adlibris bland annat. Den finns också på Bokus. Går ni förbi Designtorget eller Akademibokhandeln borde ni också hitta ett ex.
Tröjan är en av många roliga från vår shop.

På söndag är det Mors dag och vi har garanterat den roligaste presenten att ge till alla mammor därute – vår bok förstås, Skum kanin med ananassmak – särskrivningar och andra språkgrodor.
Boken går att köpa på nätet, som här på Bokus eller här på Adlibris. Designtorgets butik är en annan pålitligt leverantör av denna humorbok, liksom Akademibokhandelns butiker.
Och som ni ser av bilden, boken ges inte bara bort till mammor, utan även till röd håriga sjuk sköterskor till döttrar 🙂

Vi tackar Amanda och Marie-Louise Ramevik för bilden!
Vi har precis fått reda på att vår bok, Skum kanin med ananassmak – särskrivningar och andra språkgrodor, är Sveriges fjärde populäraste fackbok för tillfället. Det måste förstås firas!
Har ni inte skaffat boken än? Den finns bland annat på Adlibris till ett riktigt bra pris.
Här kommer tre höjdare ur boken. Håll till godo!

Bild från Lars Florman.

Bild från Marie Weberg.
Vad är det med påsken och särskrivningar? På Sverige mot särskrivning har det dykt upp fler exempel än någonsin denna påsk. Gå gärna in på Facebook-sidan och kolla in alla bilder som folk har delat med sig av. Vill ni ha snabbversionen så kollar ni vidare i det här blogginlägget.
Den här påsken fick också tusentals svenskar, via dn.se, läsa om roande särskrivningar i bokform. Otroligt kul att vår bok får sån uppmärksamhet!
Har ni inte köpt den än? Den finns bland annat här till ett bra pris.
Okej, håll i er nu … Första bilden kommer från Zacke.
Det här stället har väldigt generösa öppet tider i helgen. Bild från Karin.

Här har påsken dock inte öppnat än. Eller så är den bara nedstänkt. Tack till Markus.

Vi lämnar påsktemat.Var har ni er plantering? Bild från Elisabet.

En klassiker, nåt levande i köttdisken. Från Lotta Marie.

På samma tema, en djup fryst kyckling från vår roliga shop som ni hittar här.

Ha en fortsatt härlig påskhelg!
Otroligt kul att läsa om vår bok i DN i dag! Det firar vi med att lägga ut en av våra personliga favoriter från boken.