Köra och gå, var det inte det Fred Flinta fick göra?

Köra och gå, var det inte det Fred Flinta fick göra?

…att ta det lugnt. Skylten finns på en liten tvärgata mellan Bunkeflostrand och Klagshamn utanför Malmö.

Sväng vänster om du ska till höger, helt enkelt!

Skylt i hamnen i Ystad. Lite blek, men ändå tydlig i sin uppmaning i att inte köra igenom väggen.

Vi vet ju vad Lättöl, Folköl, Starköl ja till och med Lightöl är för något men Bredöl. Vad är det?
